tiistai 10. kesäkuuta 2014

Painopäivitys, mitat ja viime viikon treenit

Paino: 53kg (53kg)

Vartalon mitat (suluissa kuukauden takaiset):

Vyötärö (kapein kohta): 68cm (69cm)
Napa: 81cm (84cm)
Lantio (levein kohta): 84cm (87cm)
Peppu: 92cm (93cm)
Reisi (yläosa, levein kohta): 50cm (50,5cm)
Pohje (levein kohta): 31,5cm (32cm)
Käsivarsi: 22,5cm (22,5cm)


Treenit:
Ma: Aerobinen (Peruslenkki 40min + intervallit 30min)
Ti: Aerobinen (peruslenkki 6km)
Ke: Lepo
To: Jalat (Omalla painolla)
Pe: Aerobinen (intervallit 45min)
La: Lepo
Su: Kädet (3kg, sarjoja +1)

Kyllä niitä senttejä vaan lähtee, vaikkei  peilistä vielä mitään huomaa! Ja positiivista on se, ettei kädet oo lähteny kutistumaan, mutta tuleehan tässä pikkulapsiarjessa ton käsitreenin lisäks nosteltua poikia ja tavaroita ihan päivittäin. Leikkien lomassakin on tullut vähän punnerrettua. 
Viime viikolla alkoi ensimmäistä kertaa tulla väsymys treenaamiseen. Mies oli koko viikon yövuorossa niin täytyi huolehtia, että hän saa riittävästi levätä. Kyllä se itsenkin jaksamista verottaa, kun pääsee kymmenen, yhdentoista välillä sänkyyn, heräilee yöllä milloin mihinkin ja aamulla täytyy nousta Antin kanssa jo ennen kuin isukki edes on päässyt kotiin asti. Onneksi sain viikonloppuna yhden aamun nukkua pitempään. Toissa yönä unta tuli huikeat kolme tuntia ja viimeyönä ehkä neljä, vauvalla on vatsa taas ollut kovalla ja sitä täytyy yöllä vähän itkeskellä. Miehelläkin yövuoro jatkuu vielä tämänkin viikon, ja hän on nyt kahtena yönä tehnyt 10 tuntista yötä, ei kyllä käy kateeks.. Meidän raharitari-iskä<3. Väsymys tietysti aihetuttaa kaikenlaisia tuikitärkeitä kiukunpuuskia, niin täytyy oikein välillä yrittää pysyä positiivisena. Mutta tällasta se vuorotyöperheessä on, onneksi on sentään töitä! Kuitenkaan miehen työt ja väsymys ei ole mikään syy olla treenaamatta tälläkään viikolla. Aerobiset teen vähän kevyemmin tällä viikolla, kun niissä se väsymys tuntuu kaikkein rankimmin. Tästä on hyvä jatkaa! 

www.google.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti